Akrapovic BMW M340I (G20, G21) - OPF/GPF 2020 - 2024 - Slip-On Line (Titanium)

€ 5.826,00

Geschatte levertijd tussen 1 en 6 weken

ideal logo_60 afterpay-1 maestro masterCard_Logo visa_PNG30 paypal-logo-png
Snelle levering en veilig betalen
Scherpe prijzen en hoogste kwaliteit
Onze klantenservice is tot 17:30 geopend
14 dagen bedenktijd en retourneren
Klanten geven Pro Car Tuning een 8.5/10
thuiswinkel-waarborg-small_new ecommerce-europe

Milltek

Dit Akrapovic Evolution uitlaatsysteem voor de Audi RS5 B8 overtreft ruimschoots alle andere uitlaatmerken. Het is verreweg het beste en meest exclusieve uitlaatsysteem wat er voor deze auto te krijgen is. Dit exclusieve uitlaatsysteem van Akrapovic voor de Audi RS5 B8 met uitlaatpijpen van titanium en eindtips van carbon maakt deze auto nog mooier, krachtig en lichter. Daarnaast is het geluid wat deze uitlaat maakt onovertroffen.

Slip-On Line (Titanium)
Aanbiedend een merkbare gewichtsbesparing, verhoogde kracht en koppel, en een dramatisch geluid, is dit systeem vervaardigd uit lichtgewicht hoogwaardig titanium en afgewerkt met met de hand vervaardigde koolstofvezel uitlaten. Het systeem biedt een besparing van 11,89 kg ten opzichte van het standaard voorraadsysteem, een ongelofelijk verschil van 33%. Vermogen en koppel worden verhoogd met 3,4 Kw (4,6 pk) bij 2.650 rpm en 12,4 Nm bij 2.650 rpm wanneer getest op de Akrapovič dyno tegen een BMW M440i met een standaard voorraaduitlaat. Een opwindend geluid wordt geleverd door het gebruik van speciale onderdelen die in het systeem zijn gemonteerd. Twee kleppen - in plaats van één, zoals in de standaard configuratie - zijn gekalibreerd om het geluid aan te passen, en twee akoestische reflectoren zijn gemonteerd op de uitlaten om het geluid naar de cabine van de auto te leiden en de rijervaring te veranderen, waardoor een volledig meeslepend geluid in de cockpit van de auto wordt geproduceerd, om opwinding en plezier te leveren die door alle inzittenden kunnen worden genoten. Omdat het Akrapovič Slip-On Line (Titanium) uitlaatsysteem twee kleppen heeft, één meer dan de standaard configuratie, is een TNG-controller inbegrepen in het product om de extra uitlaatklep te activeren. Twee resonatoren, één aan elke kant van de centrale demper, perfectioneren de geluidservaring. Het soepele, rijke geluid bij normaal rijden stijgt naar een diep en sportief geluid bij meer enthousiast rijden, en de tonen kunnen ook vanuit de cockpit worden gecontroleerd met toevoeging van de optionele Akrapovič Sound Kit. Speciale onderdelen worden gegoten in de Akrapovič interne gieterij om de ingewikkelde en complexe items te creëren die nodig zijn voor dit systeem. Het voldoet aan de ECE typegoedkeuring en er is geen herprogrammering nodig voor deze configuratie (het systeem past alleen op voertuigen uitgerust met het OPF-filter, en het ECE-certificaat is alleen geldig voor deze auto's; voor niet-OPF-voertuigen is een Evolution Line-systeem beschikbaar). Een optionele linkpijpset is beschikbaar voor klanten die een upgrade zoeken naar het Slip-On Line (Titanium) uitlaatsysteem. Montage opmerking: Dit product past op de BMW M340i uitgerust met een OPF. Een extra stock klepactuator (onderdeelnr. 18 30 8 686 640) is nodig bij het installeren van het Slip-On-uitlaatsysteem op de BMW M340i (G20, G21) en M440i (G22, G23, G26). Dit product past ook op het BMW M340i xDrive Touring (G21) model. (S-BM/T/30H)

Optioneel



Rear Wing (Chopped Carbon)

Gemaakt van lichtgewicht met de hand vervaardigd gehakt koolstofvezel, is dit product gelakt om een hoogglans afwerking te creëren. Het is gemonteerd op twee beugels met een zwanenhalsontwerp, vervaardigd uit lichtgewicht CNC-gefreesd aluminium om de beste verhouding tussen gewicht en prestaties te bieden. De beugels zijn geoptimaliseerd om de optimale verhouding tussen draagvermogen en gewicht te bieden. De bouten die worden gebruikt om de vleugel en de beugels te verbinden zijn van hoogwaardig titanium. Hoogwaardige titaniumversterkingen zijn opgenomen voor een betere structurele stabiliteit op draaipunten. Ontworpen met echo's uit de motorsportwereld, is de afgeleide luchtfoil van de vleugel ontwikkeld om een uiterst competitieve verhouding tussen neerwaartse druk en luchtweerstand te bereiken. Een kleine lip is geplaatst aan de achterrand van een vleugel om maximale prestaties van de vleugel te bereiken door nog meer neerwaartse druk te creëren. Geoptimaliseerd voor de aerodynamica van de BMW M2 en M240i, is gebruik gemaakt van computationele vloeistofdynamica (CFD) om de beste functionaliteit te waarborgen, en is er veel aandacht besteed aan het garanderen dat de algehele geometrie geen extra luchtturbulentie rond de achterkant veroorzaakt of extra geluid aan de zijkant van de auto genereert. Volledig verstelbaar in drie niveaus, moet de vleugel handmatig worden ingesteld op de gewenste hoek voordat er wordt gereden. Het is ABE goedgekeurd met AKR-WI KBA 31882 typegoedkeuring en afgewerkt met een ingetogen Akrapovič monochroom logo aan elke kant. Het product past ook op de M3 en M4 LCI-versies.

Rear Wing (Carbon)

Gemaakt van lichtgewicht met de hand vervaardigde koolstofvezel, is dit product gelakt om een hoogglans afwerking te creëren. Het is gemonteerd op twee beugels met een zwanenhalsontwerp, vervaardigd uit lichtgewicht CNC-gefreesd aluminium om de beste verhouding tussen gewicht en prestaties te bieden. De beugels zijn geoptimaliseerd om de optimale verhouding tussen draagvermogen en gewicht te bieden. De bouten die worden gebruikt om de vleugel en de beugels te verbinden zijn van hoogwaardig titanium. Hoogwaardige titanium versterkingen zijn toegevoegd voor een betere structurele stabiliteit op draaipunten. Ontworpen met echo's uit de motorsportwereld, is de afgeleide luchtfoil van de vleugel ontwikkeld om een extreem competitieve verhouding tussen neerwaartse kracht en luchtweerstand te bereiken. Een kleine lip is geplaatst aan de achterrand van een vleugel om maximale prestaties van de vleugel te bereiken door nog meer neerwaartse kracht te creëren. Geoptimaliseerd voor de aerodynamica van de BMW M3 en M4, is computationele vloeistofdynamica (CFD) gebruikt om de beste functionaliteit te waarborgen, en er is veel aandacht besteed aan het garanderen dat de algehele geometrie geen extra luchtturbulentie rond de achterkant veroorzaakt of extra geluid aan de zijkant van de auto genereert. Volledig instelbaar op drie niveaus, moet de vleugel handmatig worden ingesteld op de gewenste hoek voordat er wordt gereden. Het is ABE goedgekeurd met AKR-WI KBA 31882 typegoedkeuring en afgewerkt met een ingetogen Akrapovič monochroom logo aan elke kant. Het product past ook op de M3 LCI-versie. Dit product past niet op het model BMW M3 Touring (G81). Dit product past niet op het model BMW M340i Touring (G21).

Fitting kit for mounting on BMW M3 (G80) and M340I (G20)

Passend opmerking: Verplichte montageset, gebruikt voor het monteren van de achtervleugel (Carbon) op BMW M3 (G80) en M340I (G20). Het product past ook op M3 LCI-versies.

Akrapovič Sound Kit

Het optionele Akrapovič Geluidskit stelt eigenaars van geselecteerde Akrapovič auto-uitlaten in staat om het geluid van het systeem te regelen vanuit de cockpit van hun voertuig. Met behulp van Akrapovič technologie kunnen bestuurders eenvoudig schakelen tussen de stille modus en een sportiever geluid. Met behulp van een ontvanger (reeds inbegrepen in het evolutiesysteem) om de actuatoren aan te sturen die de kleppen aan het einde van het uitlaatsysteem openen of sluiten, kunnen bestuurders de Geluidsafstandsbediening of de nieuwe smartphone-app (voor iOS en Android) gebruiken om de kleppen te regelen. Met het gebruik van het optionele Akrapovič Geluidskit is de ECE-typegoedkeuring niet langer geldig. Foto's zijn symbolisch.

Wij bieden naast verkoop ook professionele montage mogelijkheden aan in onze garage.


Vul het contactformulier in voor al uw vragen of een scherpe prijsopgaaf.

Ask a question about this product

Milltek

Dit Akrapovic Evolution uitlaatsysteem voor de Audi RS5 B8 overtreft ruimschoots alle andere uitlaatmerken. Het is verreweg het beste en meest exclusieve uitlaatsysteem wat er voor deze auto te krijgen is. Dit exclusieve uitlaatsysteem van Akrapovic voor de Audi RS5 B8 met uitlaatpijpen van titanium en eindtips van carbon maakt deze auto nog mooier, krachtig en lichter. Daarnaast is het geluid wat deze uitlaat maakt onovertroffen.

Slip-On Line (Titanium)
Aanbiedend een merkbare gewichtsbesparing, verhoogde kracht en koppel, en een dramatisch geluid, is dit systeem vervaardigd uit lichtgewicht hoogwaardig titanium en afgewerkt met met de hand vervaardigde koolstofvezel uitlaten. Het systeem biedt een besparing van 11,89 kg ten opzichte van het standaard voorraadsysteem, een ongelofelijk verschil van 33%. Vermogen en koppel worden verhoogd met 3,4 Kw (4,6 pk) bij 2.650 rpm en 12,4 Nm bij 2.650 rpm wanneer getest op de Akrapovič dyno tegen een BMW M440i met een standaard voorraaduitlaat. Een opwindend geluid wordt geleverd door het gebruik van speciale onderdelen die in het systeem zijn gemonteerd. Twee kleppen - in plaats van één, zoals in de standaard configuratie - zijn gekalibreerd om het geluid aan te passen, en twee akoestische reflectoren zijn gemonteerd op de uitlaten om het geluid naar de cabine van de auto te leiden en de rijervaring te veranderen, waardoor een volledig meeslepend geluid in de cockpit van de auto wordt geproduceerd, om opwinding en plezier te leveren die door alle inzittenden kunnen worden genoten. Omdat het Akrapovič Slip-On Line (Titanium) uitlaatsysteem twee kleppen heeft, één meer dan de standaard configuratie, is een TNG-controller inbegrepen in het product om de extra uitlaatklep te activeren. Twee resonatoren, één aan elke kant van de centrale demper, perfectioneren de geluidservaring. Het soepele, rijke geluid bij normaal rijden stijgt naar een diep en sportief geluid bij meer enthousiast rijden, en de tonen kunnen ook vanuit de cockpit worden gecontroleerd met toevoeging van de optionele Akrapovič Sound Kit. Speciale onderdelen worden gegoten in de Akrapovič interne gieterij om de ingewikkelde en complexe items te creëren die nodig zijn voor dit systeem. Het voldoet aan de ECE typegoedkeuring en er is geen herprogrammering nodig voor deze configuratie (het systeem past alleen op voertuigen uitgerust met het OPF-filter, en het ECE-certificaat is alleen geldig voor deze auto's; voor niet-OPF-voertuigen is een Evolution Line-systeem beschikbaar). Een optionele linkpijpset is beschikbaar voor klanten die een upgrade zoeken naar het Slip-On Line (Titanium) uitlaatsysteem. Montage opmerking: Dit product past op de BMW M340i uitgerust met een OPF. Een extra stock klepactuator (onderdeelnr. 18 30 8 686 640) is nodig bij het installeren van het Slip-On-uitlaatsysteem op de BMW M340i (G20, G21) en M440i (G22, G23, G26). Dit product past ook op het BMW M340i xDrive Touring (G21) model. (S-BM/T/30H)

Optioneel



Rear Wing (Chopped Carbon)

Gemaakt van lichtgewicht met de hand vervaardigd gehakt koolstofvezel, is dit product gelakt om een hoogglans afwerking te creëren. Het is gemonteerd op twee beugels met een zwanenhalsontwerp, vervaardigd uit lichtgewicht CNC-gefreesd aluminium om de beste verhouding tussen gewicht en prestaties te bieden. De beugels zijn geoptimaliseerd om de optimale verhouding tussen draagvermogen en gewicht te bieden. De bouten die worden gebruikt om de vleugel en de beugels te verbinden zijn van hoogwaardig titanium. Hoogwaardige titaniumversterkingen zijn opgenomen voor een betere structurele stabiliteit op draaipunten. Ontworpen met echo's uit de motorsportwereld, is de afgeleide luchtfoil van de vleugel ontwikkeld om een uiterst competitieve verhouding tussen neerwaartse druk en luchtweerstand te bereiken. Een kleine lip is geplaatst aan de achterrand van een vleugel om maximale prestaties van de vleugel te bereiken door nog meer neerwaartse druk te creëren. Geoptimaliseerd voor de aerodynamica van de BMW M2 en M240i, is gebruik gemaakt van computationele vloeistofdynamica (CFD) om de beste functionaliteit te waarborgen, en is er veel aandacht besteed aan het garanderen dat de algehele geometrie geen extra luchtturbulentie rond de achterkant veroorzaakt of extra geluid aan de zijkant van de auto genereert. Volledig verstelbaar in drie niveaus, moet de vleugel handmatig worden ingesteld op de gewenste hoek voordat er wordt gereden. Het is ABE goedgekeurd met AKR-WI KBA 31882 typegoedkeuring en afgewerkt met een ingetogen Akrapovič monochroom logo aan elke kant. Het product past ook op de M3 en M4 LCI-versies.

Rear Wing (Carbon)

Gemaakt van lichtgewicht met de hand vervaardigde koolstofvezel, is dit product gelakt om een hoogglans afwerking te creëren. Het is gemonteerd op twee beugels met een zwanenhalsontwerp, vervaardigd uit lichtgewicht CNC-gefreesd aluminium om de beste verhouding tussen gewicht en prestaties te bieden. De beugels zijn geoptimaliseerd om de optimale verhouding tussen draagvermogen en gewicht te bieden. De bouten die worden gebruikt om de vleugel en de beugels te verbinden zijn van hoogwaardig titanium. Hoogwaardige titanium versterkingen zijn toegevoegd voor een betere structurele stabiliteit op draaipunten. Ontworpen met echo's uit de motorsportwereld, is de afgeleide luchtfoil van de vleugel ontwikkeld om een extreem competitieve verhouding tussen neerwaartse kracht en luchtweerstand te bereiken. Een kleine lip is geplaatst aan de achterrand van een vleugel om maximale prestaties van de vleugel te bereiken door nog meer neerwaartse kracht te creëren. Geoptimaliseerd voor de aerodynamica van de BMW M3 en M4, is computationele vloeistofdynamica (CFD) gebruikt om de beste functionaliteit te waarborgen, en er is veel aandacht besteed aan het garanderen dat de algehele geometrie geen extra luchtturbulentie rond de achterkant veroorzaakt of extra geluid aan de zijkant van de auto genereert. Volledig instelbaar op drie niveaus, moet de vleugel handmatig worden ingesteld op de gewenste hoek voordat er wordt gereden. Het is ABE goedgekeurd met AKR-WI KBA 31882 typegoedkeuring en afgewerkt met een ingetogen Akrapovič monochroom logo aan elke kant. Het product past ook op de M3 LCI-versie. Dit product past niet op het model BMW M3 Touring (G81). Dit product past niet op het model BMW M340i Touring (G21).

Fitting kit for mounting on BMW M3 (G80) and M340I (G20)

Passend opmerking: Verplichte montageset, gebruikt voor het monteren van de achtervleugel (Carbon) op BMW M3 (G80) en M340I (G20). Het product past ook op M3 LCI-versies.

Akrapovič Sound Kit

Het optionele Akrapovič Geluidskit stelt eigenaars van geselecteerde Akrapovič auto-uitlaten in staat om het geluid van het systeem te regelen vanuit de cockpit van hun voertuig. Met behulp van Akrapovič technologie kunnen bestuurders eenvoudig schakelen tussen de stille modus en een sportiever geluid. Met behulp van een ontvanger (reeds inbegrepen in het evolutiesysteem) om de actuatoren aan te sturen die de kleppen aan het einde van het uitlaatsysteem openen of sluiten, kunnen bestuurders de Geluidsafstandsbediening of de nieuwe smartphone-app (voor iOS en Android) gebruiken om de kleppen te regelen. Met het gebruik van het optionele Akrapovič Geluidskit is de ECE-typegoedkeuring niet langer geldig. Foto's zijn symbolisch.

Wij bieden naast verkoop ook professionele montage mogelijkheden aan in onze garage.


Vul het contactformulier in voor al uw vragen of een scherpe prijsopgaaf.

E-mail ons hier voor al je vragen of bel ons direct op 0297-269594
Bedankt voor je interesse in onze dienstverlening!
 
Om je zo snel en goed mogelijk te kunnen helpen, vragen we je vriendelijk om het intakeformulier in te vullen. Achter elk klantverzoek zit bij ons een gestructureerde procesflow met ticketnummers, prioriteiten en vaste opvolging.
 
Door het formulier in te vullen, komt jouw aanvraag direct op de juiste plek in ons systeem. Zo kunnen wij efficiënt schakelen en je binnen één werkdag voorzien van duidelijkheid over beschikbaarheid, prijs en montagedatum.
 
Dank je wel voor je medewerking!
 
Team Pro Car Tuning BV
Aalsmeerderweg 285G, 1432CN Aalsmeer;
Telefoonnummer: +31(0)297-269594
(bereikbaar van ma/vr van 8:30 t/m 17:30)
E-mailadres: info@procartuning.nl
KvK-nummer:85613754
Btw-identificatienummer:NL863683952B01
Chat met IntroGreen Bot
©  2025 procartuning.nl