Garantievoorwaarden

Hoelang heb ik garantie op de producten?

De garantietermijnen op productiefouten zijn doorgaans een, twee of drie jaar. Let op dat de garantie in de regel alleen betrekking heeft op productiefouten en niet op “slijtage”-delen. Dus mocht er onverhoopt een lampje kapot gaan binnen de termijn, dan hoeft er geen sprake te zijn van een productiefout / garantie. 
Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie. Valt uw probleem binnen deze garantie dan wordt er altijd een passende oplossing gevonden. Garantietermijnen die betrekking hebben op de extra fabrieksgarantie doen geen afbreuk aan de wettelijke garantie.

Hoe zit het met producten die u hier hebt laten inbouwen?

Als u een product door ons hebt laten inbouwen en het valt nog binnen de garantie dan heeft u het recht om het door ons te laten oplossen. Wij kunnen dit echter niet op afstand doen en u zult langs moeten komen om in aanmerking te komen voor de garantie. U dient van te voren wel een afspraak te maken.

Wat mag ik verwachten van de kwaliteit en service?

Je mag van ons verwachten dat wij kwalitatieve producten aanbieden die in verhouding staan met een redelijke prijs. Onze service proberen wij op peil te houden en waar mogelijk te verbeteren. Verder mag je er niet vanuit gaan dat de aangeboden producten gelijke of originele kwaliteit hebben. 
Opmerkingen over de kwaliteit en onze service zijn altijd welkom via info@procartuning.nl

Welke garantiesoorten / termijnen zijn er?

Wij bieden momenteel alleen carry-in garantie. Dit betekent dat je geacht wordt het product aan ons te retourneren via een pakketservice of zelf langs te brengen. Onze producten komen van vele fabrikanten / leveranciers, na een juiste retour zullen we je aanvraag zo snel en correct mogelijk afhandelen.

Ik heb een defect product ontvangen, wat te doen?

Meld je defect zo snel mogelijk via info@procartuning.nl . Neem het product verder niet in gebruik door in te bouwen of werkzaamheden eraan te gaan verrichten.

Moet ik een artikel passen voor het spuiten?

Ja, dit is sterk aan te bevelen. Door toleranties in auto’s, producten en een schade(verleden) van de auto kan het zijn dat een product niet naar je wens past. Een gespoten / bewerkt onderdeel komt niet meer voor een retour in aanmerking.

Wat verwachten wij van jou bij een klacht of reparatie?

We vinden het handig en fijn als je ons voorziet van zoveel mogelijk informatie bij een klacht of reparatieverzoek. We zullen je na melding van je klacht mogelijk vragen om aanvullende informatie of foto’s welke kunnen helpen bij snel en correct oplossen van je klacht. Soms kunnen we aan de hand hiervan bepalen of een artikel retour moet of wellicht een reserve-onderdeel kunnen toesturen.

Heb ik recht op vergoeding van inbouw- of uitbouwkosten bij een defect?

Wij bieden doe het zelf producten voor autoliefhebbers. Een defect is voor alle partijen vervelend, maar er kan nooit sprake zijn van vergoeding voor bijvoorbeeld montagekosten van een verlichtingsunit.

Heeft u nog vragen over de garantie wat betreft onze producten bel dan naar 0297-269594 of mail maar info@procartuning.nl

©  2019 procartuning.nl