Loba HP20 HPFP Hogedrukpomp VW Audi Seat 2.0TFSI EA113

€ 789,00

Gemiddelde levertijd 2-3 werkdagen

ideal logo_60 afterpay-1 maestro masterCard_Logo visa_PNG30 paypal-logo-png
Snelle levering en veilig betalen
Scherpe prijzen en hoogste kwaliteit
Onze klantenservice is tot 17:30 geopend
14 dagen bedenktijd en retourneren
Klanten geven Pro Car Tuning een 8.5/10
thuiswinkel-waarborg-small_new ecommerce-europe

LOBA neemt een gloednieuwe fabriek OEM-pomp en vervolgens maken ze fundamentele veranderingen met behulp van nieuwe componenten en processen door LOBA.


Modificatie en afstemming van de 2.0TFSI-motor die de OEM-vermogensniveaus ver overstijgt, vereist een extra hoeveelheid hogedrukbrandstof.

Meer brandstofvolume en druk


De LOBA HPFP 2.0 TFSI-hogedrukbrandstofpomp geeft een toename van het brandstofvolume van meer dan 50% en kan meer dan 130 bar aan, waardoor het een van de grootste stromende pompen op de markt is.


De materialen en processen waartoe LOBA heeft besloten, zijn van de hoogst mogelijke kwaliteit en voor deze specifieke toepassing voldoet deze aan de zeer hoge eisen die nodig zijn voor de nieuwste generatie OEM HPFP-specificaties. Meerdere fasen van verschillende precisiebewerkingen, hardingsprocessen, coatingprocessen en kwaliteitscontroles kenmerken deze LOBA-pomp.


Getest tot meer dan 8250 tpm, zowel in een gecontroleerde omgeving als op de baan / weg om een groot aantal dynamische omstandigheden te simuleren. Dit was een belangrijk onderdeel van onze mechanische ontwerpparameters om ervoor te zorgen dat de LOBA HPFP pomp aan onze norm voldoet, met als resultaat betrouwbaarheid, duurzaamheid en prestaties.


Technische specificaties

  • LOBA speciale nitrided chrome silicium vanadium staal hoofdveer (getest op specifieke sterkte / kwaliteit)
  • LOBA specaily warmtebehandelde zuiger en cilinder (bij specifieke hardheden)
  • LOBA speciale DLC-coatingprocessen van zuiger
  • LOBA special- nano keramische coating van zuiger en cilinder
  • LOBA geoptimaliseerde spelingen van componenten
  • LOBA zuiger en cilinder zijn precies op elkaar afgestemde onderdelen
  • Elke LOBA-pomp is gemonteerd in een cleanroom-omgeving
  • Elke LOBA-pomp is nauwkeurig geïnspecteerd en getest en vooraf gesmeerd
  • OEM nokvolger Inculded- (onderdeelnr. 06D109309C)
  • Plug en play
  • Gemaakt in Duitsland



De LOBA upgrade hogedruk brandstofpomp wordt voorgemonteerd en compleet geleverd met een gloednieuwe oem cam-volger voor extra waarde en betrouwbaarheid.

Voorgesmeerd met een speciale chemische anti-slijtage en anti-wrijving smeermiddel, geeft extra bescherming bij de eerste start. Volledig gecontroleerd, getest en klaar voor installatie.


Geschikt voor de volgende modellen

  • Audi S3 8P / 265PK / motorcode: CDLA
  • Audi S3 8P / 256PK / motorcode: CDLC
  • Audi S3 8P / 265PK / motorcode: BHZ
  • Audi S3 8P / 256PK / motorcode: BZC
  • Audi TTS vanaf 2007 / 265PK / motorcode: CDLB
  • Audi TTS vanaf 2007 / 272PK / motorcode: CDMA
  • Seat Leon Cupra R / 265PK / motorcode: CDLA
  • VW Golf 6 R / 270PK / motorcode: CDLF
  • VW Golf 5 Edition 30 GTi 2.0 / 230PK / motorcode: BYD
  • VW Polo WRC
  • VW Scirocco R
  • VW Golf 6 Edition 35
Ask a question about this product

LOBA neemt een gloednieuwe fabriek OEM-pomp en vervolgens maken ze fundamentele veranderingen met behulp van nieuwe componenten en processen door LOBA.


Modificatie en afstemming van de 2.0TFSI-motor die de OEM-vermogensniveaus ver overstijgt, vereist een extra hoeveelheid hogedrukbrandstof.

Meer brandstofvolume en druk


De LOBA HPFP 2.0 TFSI-hogedrukbrandstofpomp geeft een toename van het brandstofvolume van meer dan 50% en kan meer dan 130 bar aan, waardoor het een van de grootste stromende pompen op de markt is.


De materialen en processen waartoe LOBA heeft besloten, zijn van de hoogst mogelijke kwaliteit en voor deze specifieke toepassing voldoet deze aan de zeer hoge eisen die nodig zijn voor de nieuwste generatie OEM HPFP-specificaties. Meerdere fasen van verschillende precisiebewerkingen, hardingsprocessen, coatingprocessen en kwaliteitscontroles kenmerken deze LOBA-pomp.


Getest tot meer dan 8250 tpm, zowel in een gecontroleerde omgeving als op de baan / weg om een groot aantal dynamische omstandigheden te simuleren. Dit was een belangrijk onderdeel van onze mechanische ontwerpparameters om ervoor te zorgen dat de LOBA HPFP pomp aan onze norm voldoet, met als resultaat betrouwbaarheid, duurzaamheid en prestaties.


Technische specificaties

  • LOBA speciale nitrided chrome silicium vanadium staal hoofdveer (getest op specifieke sterkte / kwaliteit)
  • LOBA specaily warmtebehandelde zuiger en cilinder (bij specifieke hardheden)
  • LOBA speciale DLC-coatingprocessen van zuiger
  • LOBA special- nano keramische coating van zuiger en cilinder
  • LOBA geoptimaliseerde spelingen van componenten
  • LOBA zuiger en cilinder zijn precies op elkaar afgestemde onderdelen
  • Elke LOBA-pomp is gemonteerd in een cleanroom-omgeving
  • Elke LOBA-pomp is nauwkeurig geïnspecteerd en getest en vooraf gesmeerd
  • OEM nokvolger Inculded- (onderdeelnr. 06D109309C)
  • Plug en play
  • Gemaakt in Duitsland



De LOBA upgrade hogedruk brandstofpomp wordt voorgemonteerd en compleet geleverd met een gloednieuwe oem cam-volger voor extra waarde en betrouwbaarheid.

Voorgesmeerd met een speciale chemische anti-slijtage en anti-wrijving smeermiddel, geeft extra bescherming bij de eerste start. Volledig gecontroleerd, getest en klaar voor installatie.


Geschikt voor de volgende modellen

  • Audi S3 8P / 265PK / motorcode: CDLA
  • Audi S3 8P / 256PK / motorcode: CDLC
  • Audi S3 8P / 265PK / motorcode: BHZ
  • Audi S3 8P / 256PK / motorcode: BZC
  • Audi TTS vanaf 2007 / 265PK / motorcode: CDLB
  • Audi TTS vanaf 2007 / 272PK / motorcode: CDMA
  • Seat Leon Cupra R / 265PK / motorcode: CDLA
  • VW Golf 6 R / 270PK / motorcode: CDLF
  • VW Golf 5 Edition 30 GTi 2.0 / 230PK / motorcode: BYD
  • VW Polo WRC
  • VW Scirocco R
  • VW Golf 6 Edition 35
E-mail ons hier voor al je vragen of bel ons direct op 0297-269594
©  2019 procartuning.nl