We gebruiken cookies om je ervaring te verbeteren. Om aan de nieuwe e-Privacy richtlijn te voldoen, vragen we je om toestemming om cookies te plaatsen. Klik hier voor meer informatie.
Team van specialisten
Garage en webshop
Centraal in de Randstad
PRODUCTINFORMATIE Artikelnummer: FMINDF56
Forge Motorsport loopt sinds 2006 voorop op het gebied van Mini-tuning en is trotse sponsor van de Mini Challenge (www.minichallenge.co.uk) in het VK, waarbij onze prestatieonderdelen worden gemonteerd op zowel de R56- als de F56-generaties van Mini, over de hele wereld.
hele rooster. De Forge Motorsport-inlaat voor de nieuwste generatie Mini (chassis F54, F55 en F56) is speciaal ontwikkeld voor de 2.0-benzinemotor die te vinden is in de Cooper S en Cooper JCW, hoewel deze ook past op de Cooper 1.5-benzine, aangezien BMW de dezelfde airbox uit de fabriek.
De inlaat zelf is voorzien van een op maat gemaakt aluminium hitteschild dat ook dienst doet als schep om lucht uit de koude luchtinlaat op het slam-paneel te leiden, en het pakt de standaardmontagelocaties op met rubberen doorvoertules om trillingen en geluid te verminderen. Complimenteer uw Forge Motorsport-inductiekit met de doorn gebogen high-flow turbo-inlaatpijp FMHFIP1 die stroombeperkingen elimineert die verband houden met de OEM-plastic pijp en resonator.
Bekijk onze video om de testresultaten van de dyno te zien en een indrukwekkende winst van 10 BHP.
De pijp naar het filter is met de hand vervaardigd en heeft een nauwkeurig bewerkte MAF-nok zodat de originele MAF van de auto eenvoudig op de nieuwe inlaat kan worden vastgeschroefd.
PRODUCTINFORMATIE Artikelnummer: FMINDF56
Forge Motorsport loopt sinds 2006 voorop op het gebied van Mini-tuning en is trotse sponsor van de Mini Challenge (www.minichallenge.co.uk) in het VK, waarbij onze prestatieonderdelen worden gemonteerd op zowel de R56- als de F56-generaties van Mini, over de hele wereld.
hele rooster. De Forge Motorsport-inlaat voor de nieuwste generatie Mini (chassis F54, F55 en F56) is speciaal ontwikkeld voor de 2.0-benzinemotor die te vinden is in de Cooper S en Cooper JCW, hoewel deze ook past op de Cooper 1.5-benzine, aangezien BMW de dezelfde airbox uit de fabriek.
De inlaat zelf is voorzien van een op maat gemaakt aluminium hitteschild dat ook dienst doet als schep om lucht uit de koude luchtinlaat op het slam-paneel te leiden, en het pakt de standaardmontagelocaties op met rubberen doorvoertules om trillingen en geluid te verminderen. Complimenteer uw Forge Motorsport-inductiekit met de doorn gebogen high-flow turbo-inlaatpijp FMHFIP1 die stroombeperkingen elimineert die verband houden met de OEM-plastic pijp en resonator.
Bekijk onze video om de testresultaten van de dyno te zien en een indrukwekkende winst van 10 BHP.
De pijp naar het filter is met de hand vervaardigd en heeft een nauwkeurig bewerkte MAF-nok zodat de originele MAF van de auto eenvoudig op de nieuwe inlaat kan worden vastgeschroefd.