GFB DV+ VW Golf 7 R Audi S3 8V Diverter Valve Upgrade

€ 215,00

Voor 14:00 besteld volgende werkdag in huis

ideal logo_60 afterpay-1 maestro masterCard_Logo visa_PNG30 paypal-logo-png
Snelle levering en veilig betalen
Scherpe prijzen en hoogste kwaliteit
Onze klantenservice is tot 17:30 geopend
14 dagen bedenktijd en retourneren
Klanten geven Pro Car Tuning een 8.5/10
thuiswinkel-waarborg-small_new ecommerce-europe

Productbeschrijving

GFB introduceert de nieuwe DV+ diverter valve voor de VW Golf 7 R en de Audi S3 8V.

GFB heeft met de DV + lijn een direct-fit oplossing voor de zwakke en slechte originele diverter valve gebruikt op de meeste VW en Audi TFSI motoren. De standaard divertervalve lekt vrijwel altijd lucht, en naarmate de auto’s ouder worden of als er getuned wordt kan dat tot grote drukverliezen lijden. 

De DV+ vervangt de fragiele plastic originele diverter valve en het membraan door een vol metalen versie, zodat dit niet meer stuk kan gaan.

De solenoïdespoel die van de fabriek gemonteerde klep is geweldig (de ECU opent sneller dan een pneumatisch ventiel dus waarom vervangen?), Maar het zwakke punt is echter het klepmechanisme zelf. Dus GFB’s DV+ diverter valve lost dit probleem op door het vervangen van enkel de klep delen met een geanodiseerd billet aluminium behuizing voorzien van een messing zuiger machinaal volgens strenge toleranties.

Het eindresultaat is scherper gasrespons, bliksemsnelle klepbediening, en het zal zo veel mogelijk boost houden als je wilt.



Eigenschappen

  • Behoudt de OEM-solenoïdespoel voor naadloze integratie
  • Vervangt kunststof klep delen met metalen voor de betrouwbaarheid, de sterkte en gechipte motoren
  • Direct-fit vervanging door GFB TMS
  • Exclusief “piloot bediend” klepmechanisme voor snelle respons bij hoge boost


GFB breidt de DV + range met een direct-fit oplossing die speciaal is ontworpen voor de VW Mk7 Golf R en Audi S3 8V (2103-). Gewoonlijk wordt de GFB T9351 DV + gebruikt op Audi/ VW-modellen maar vanwege de grotere turbo die gebruikt wordt op de Golf Mk7 R en 8V S3, is er een duidelijk gebrek aan ruimte achter de valve.

De T9351 verhindert de intakebuis gemonteerd op de auto. Natuurlijk kun je wat plastic weg halen en een beetje buigen, maar dat is niet echt GFB’s idee van een “bolt-on” kit. De T9359 lost dit probleem op met behulp van een op maat gemaakte aluminium behuizing.

Vul het contactformulier in voor al uw vragen of maak direct een afspraak voor montage.

Ask a question about this product

Productbeschrijving

GFB introduceert de nieuwe DV+ diverter valve voor de VW Golf 7 R en de Audi S3 8V.

GFB heeft met de DV + lijn een direct-fit oplossing voor de zwakke en slechte originele diverter valve gebruikt op de meeste VW en Audi TFSI motoren. De standaard divertervalve lekt vrijwel altijd lucht, en naarmate de auto’s ouder worden of als er getuned wordt kan dat tot grote drukverliezen lijden. 

De DV+ vervangt de fragiele plastic originele diverter valve en het membraan door een vol metalen versie, zodat dit niet meer stuk kan gaan.

De solenoïdespoel die van de fabriek gemonteerde klep is geweldig (de ECU opent sneller dan een pneumatisch ventiel dus waarom vervangen?), Maar het zwakke punt is echter het klepmechanisme zelf. Dus GFB’s DV+ diverter valve lost dit probleem op door het vervangen van enkel de klep delen met een geanodiseerd billet aluminium behuizing voorzien van een messing zuiger machinaal volgens strenge toleranties.

Het eindresultaat is scherper gasrespons, bliksemsnelle klepbediening, en het zal zo veel mogelijk boost houden als je wilt.



Eigenschappen

  • Behoudt de OEM-solenoïdespoel voor naadloze integratie
  • Vervangt kunststof klep delen met metalen voor de betrouwbaarheid, de sterkte en gechipte motoren
  • Direct-fit vervanging door GFB TMS
  • Exclusief “piloot bediend” klepmechanisme voor snelle respons bij hoge boost


GFB breidt de DV + range met een direct-fit oplossing die speciaal is ontworpen voor de VW Mk7 Golf R en Audi S3 8V (2103-). Gewoonlijk wordt de GFB T9351 DV + gebruikt op Audi/ VW-modellen maar vanwege de grotere turbo die gebruikt wordt op de Golf Mk7 R en 8V S3, is er een duidelijk gebrek aan ruimte achter de valve.

De T9351 verhindert de intakebuis gemonteerd op de auto. Natuurlijk kun je wat plastic weg halen en een beetje buigen, maar dat is niet echt GFB’s idee van een “bolt-on” kit. De T9359 lost dit probleem op met behulp van een op maat gemaakte aluminium behuizing.

Vul het contactformulier in voor al uw vragen of maak direct een afspraak voor montage.

E-mail ons hier voor al je vragen of bel ons direct op 0297-269594
©  2019 procartuning.nl